Tyto podmínky používání („Podmínky“) upravují práva a povinnosti při užívání platformy Eliteways, zejména poskytování vzdělávacího obsahu (a přístupu k němu), jakož i další související právní vztahy mezi provozovatelem a uživatelem.
Zakoupením členství nebo registrací na platformě Eliteways uživatel s provozovatelem uzavírá smlouvu o poskytování služeb („Smlouva“) a výslovně souhlasí s těmito Podmínkami, které tvoří obsah Smlouvy. Pro případ nesouhlasu s těmito Podmínkami se užívání platformy Eliteways zakazuje.
Provozovatel Platformy Eliteways je společnost Eliteways corporation s.r.o. , IČO 048 01 539, se sídlem Rybná 716/24, Praha 1, 110 00 Staré Město, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 253559 vedenou u Městského soudu v Praze.
1. Platforma a podmínky užívání
1.1. Platforma Eliteways („Platforma“) slouží zejména k poskytování vzdělávacího obsahu se zaměřením na obecné investiční a burzovní principy, investiční strategie, jakož i na principy fungování různých automatizovaných obchodních systémů, a to na základě členství.
1.2. Bližší informace k jednotlivým typům Členství a v jejich rámci poskytovaného vzdělávacího obsahu a případného dalšího obsahu jsou uvedeny níže.
1.3. Užívání Platformy se řídí následujícími podmínkami. Uživatel stejně jako každý návštěvník Platformy zejména nesmí:
a) narušovat bezpečnostní opatření Platformy nebo na ni podnikat jiný druh útoku, zejména do ní vkládat malware či jiný závadný obsah, poškozovat, narušovat nebo přetěžovat Platformu (např. „scripting“) nebo měnit, obcházet či blokovat jakýkoliv proces zabudovaný v systému Platformy;
b) vyjímat či používat jakékoliv části Platformy (včetně databází v nich obsažených) či informací z ní získaných za účelem vložení těchto údajů do jakékoli jiné databáze („screen scraping“);
c) prozrazovat, sdílet či přeprodávat jakékoliv přihlašovací údaje získané v souvislosti se smlouvou;
d) zveřejnit jakékoliv nepravdivé informace o provozovateli a Platformě Eliteways, jakož i pravdivé informace, které jsou vzhledem k okolnostem zveřejnění zavádějící;
e) užívat Platformu jiným než obvyklým způsobem, zejména způsobem, který není předvídán v popisu Platformy na webových stránkách https://eliteways.cz/, nebo způsobem, který by provozovatele mohl poškodit nebo vůči němu byl konkurenční; nebo
f) používat Platformu jinak v rozporu s právními předpisy.
1.4. Užívání Platformy je podmíněno používáním zařízení, které splňuje minimální systémové požadavky, a připojením k internetu. Minimální systémové požadavky je provozovatel oprávněn kdykoliv změnit.
1.5. Zpřístupněním Platformy provozovatel uživateli uděluje nevýhradní oprávnění k běžnému užívání Platformy. Uživatel své oprávnění nesmí postoupit, podlicencovat ani jinak poskytnout třetím osobám jiným způsobem než výslovně povoleným v těchto Podmínkách. Provozovatel uživatele neposkytuje žádné zdrojové kódy k Platformě, přičemž uživatel se tyto nesmí pokoušet zjišťovat, získat či dekompilovat ani tyto využít ke změně Platformy.
1.6. V případě, že uživatel poruší jakékoliv ustanovení těchto Podmínek je provozovatel oprávněn uživateli další užívání Platformy bez náhrady zakázat.
2. Služby Platformy
2.1. Provozovatel Platformu poskytuje jako službu tak, jak je dostupná.
2.2. Platforma funguje na bázi členství („Členství“). V současnosti Platforma nabízí dva typy členství a to, členství „Step One“ založené na jednorázovém vstupním poplatku a členství „Go Live!“, které kombinuje jednorázový vstupní poplatek a pravidelné předplatné.
2.3. Informace o přesném rozsahu Členství a v jeho rámci poskytovaného vzdělávacího a případně dalšího obsahu („Obsah“) jsou uvedeny na přímo na Platformě. Tyto informace jsou však pouze informativního charakteru, neznamenají tedy, že by provozovatel jejich uváděním činil uživateli nabídku poskytování Členství a není tedy povinen Členství poskytovat. Ustanovení § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, se nepoužije.
3. Ceny a platby
3.1. Aktuální ceník Členství je k dispozici přímo na Platformě. Cena za Členství „Go Live!“ se liší podle délky předplatného období. Veškeré ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (DPH), kterou provozovatel uživateli naúčtuje a uživatel se ji zavazuje zaplatit.
3.2. Členství dle výběru si uživatel může objednat vyplněním a odesláním příslušného formuláře dostupného na Platformě po kliknutí na tlačítko „Jdu do toho“. Před odesláním formuláře uživatel může zkontrolovat a měnit údaje, které do formuláře vložil. Formulář uživatel odešle kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“.
3.3. Odesláním formuláře se uživatel zavazuje k platbě ceny. To znamená, že objednáním Členství uživatel souhlasí s tím, že cenu za Členství zaplatí. Odesláním formuláře uživatel současně souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku a potvrzuje, že údaje uvedené ve formuláři jsou správné.
3.4. Platbu za cenu Členství lze provést prostřednictvím platebních metod uvedených na Platformě. Pro jednorázové platby je možné zvolit možnost platby kartou nebo převodem z platebního účtu. V případě platby převodem z platebního účtu, je uživatel povinen zadat správný variabilní symbol. Platbu bez variabilního symbolu provozovatel vrátí na platební účet, ze kterého byla přijata. Platby za pravidelné předplatné lze provádět pouze platební kartou. Uživatel bere na vědomí, že platební metody mohou podléhat podmínkám třetích stran.
3.5. Zaplacením ceny za Členství uživatel provozovatele výslovně žádá o to, aby příslušný Obsah zpřístupnil ještě před uplynutím lhůty pro odstoupení od poskytování služeb. Obsah dle typu Členství provozovatel uživateli zpřístupní po potvrzení objednávky. Objednávku provozovatel uživateli potvrdí zasláním e-mailu na adresu uvedenou ve formuláři, a to k okamžiku zaplacení ceny za Členství.
3.6. V případě, že je Členství vázáno na jednorázový poplatek (v současnosti „Step One“), má uživatel k příslušnému Obsahu časově neomezený přístup. V případě, že je Členství vázáno na kombinaci jednorázového vstupního poplatku a pravidelného předplatného (v současnosti „Go Live!“), má uživatel k příslušnému Obsahu přístup po dobu předplatného období, které v rámci objednávky zvolil.
3.7. Pro případ pravidelného předplatného při platbě „kartou“ uživatel souhlasí s tím, že mu poskytovatel platební metody bude prostřednictvím zvolené platební metody vždy v první den předplatného období odečítat příslušnou částku pravidelného předplatného. Pokud zvolená platební metoda bude neplatná z důvodu vypršení platnosti platební karty nebo z jiného podobného důvodu a poskytovatel platební metody nebude schopen příslušnou částku za další předplatné období odečíst, nebude mít uživatel k příslušnému Obsahu přístup do doby, než platební metodu aktualizuje tak, aby platbu bylo možné provést. Pokud uživatel platební metodu neaktualizuje do 5 dní od neúspěšného provedení platby, může mu provozovatel Členství zrušit.
3.8. Pravidelné předplatné může uživatel kdykoliv před uplynutím aktuálního předplatného období zrušit. V takovém případě bude pravidelné předplatné zrušeno k poslednímu dni aktuálního předplatného období. Předplatné může uživatel zrušit v příslušné sekci Platformy. Již zaplacené předplatné se však v žádném případě nevrací. Po uplynutí předplatného období provozovatel uživateli Členství zruší a příslušný Obsah znepřístupní.
4. Semináře
4.1. Nad rámec Členství Platforma nabízí živé online semináře (webináře) („Seminář“) zaměřené na další vzdělávání v oblasti investování.
4.2. Na Seminář se uživatel může přihlásit prostřednictvím příslušného formuláře. Cena za Seminář je vždy uvedena přímo na Platformě. Při objednání a platbě ceny za Seminář se postupuje obdobně podle článku 3 těchto Podmínek (zejména odst. 3.2 až 3.5).
4.3. Účast na Semináři provozovatel uživateli vždy potvrdí zasláním e-mailu na adresu uvedenou ve formuláři, a to k okamžiku zaplacení ceny za Seminář. Počet míst na semináři je omezen. Na Seminář je umožněn přístup pouze uživatelům, kterým provozovatel potvrdí účast.
4.4. Účast na Semináři může uživatel zrušit v příslušné sekci Platformy. Zrušení účasti na Semináři může podléhat stornopoplatku, který v případě zrušení účasti méně než 7 dní před termínem konání Semináře činí 100 % ceny za Seminář. O výši stornopoplatku provozovatel uživatele před zrušením účasti na Semináři vždy informuje přímo na Platformě. Stornopoplatek je provozovatel oprávněn jednostranně započíst oproti zaplacené ceně za Seminář. Na základě individuální dohody je provozovatel oprávněn zaplacení stornopoplatku uživateli prominout.
4.5. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín konání Semináře, případně jej zcela zrušit. V případě změny termínu konání Semináře je uživatel oprávněn požadovat vrácení zaplacené ceny za Seminář, případně se Semináře zúčastnit v novém termínu. V případě zrušení Semináře bez náhrady provozovatel uživateli zaplacenou cenu za Seminář vrátí.
5. Autorská práva
5.1. Obsah tvoří stěžejní část Platformy, přičemž jeho tvorba si vyžádala spoustu času a úsilí. Z tohoto důvodu jsou Obsah a jeho jednotlivé složky chráněny autorským právem.
5.2. Obsah provozovatel uživateli zpřístupňuje výhradně za účelem jeho vlastního vzdělávání, bez možnosti užívání obsahu třetími osobami či jeho šíření. Uživatel v této souvislosti není oprávněn Obsah ani jeho jednotlivé složky jakkoliv zachycovat, kopírovat, šířit nebo jinak reprodukovat, a to ani pro osobní užití.
5.3. V případě, že uživatel Obsah užije v rozporu s těmito Podmínkami, je povinen jej na výzvu provozovatele okamžitě přestat užívat a současně na své vlastní náklady odstranit vše, co takovým užitím Obsahu vznikne. To znamená, že uživatel bude muset Obsah a vše, co na jeho základě vznikne, smazat a případně také stáhnout ze všech míst, kde by se mohl nacházet (webové stránky, úložiště apod.).
5.4. Za užívání Obsahu nese veškerou odpovědnost výhradně uživatel. V případě, že provozovateli v souvislosti s užíváním obsahu ze strany uživatele vznikne jakákoliv škoda či jiná újma, je tuto uživatel povinen nahradit v plné výši.
6. Reklamace
6.1. Pokud má uživatel, který je spotřebitelem, za to, že Obsah neodpovídá smlouvě (rozsahem nebo kvalitou neodpovídá dohodnutým podmínkám) nebo má jiné vady, může do dvaceti čtyř měsíců ode dne zpřístupnění Obsahu uplatnit svá práva z vadného plnění. Práva z vadného plnění může uživatel uplatnit zasláním reklamace na adresu sídla provozovatele, elektronicky e-mailem zaslaným na adresu reklamace@eliteways.cz nebo osobně v sídle provozovatele. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik přijetí reklamace kteroukoliv z výše popsaných možných forem.
6.2. O reklamaci bude rozhodnuto bez zbytečného odkladu, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu Obsahu potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se provozovatel s uživatelem nedohodne na lhůtě delší. O vyřízení reklamace bude provozovatel uživatele informovat.
6.3. Reklamace musí obsahovat alespoň popis vad a požadovaný způsob vyřízení reklamace. Požadovaným způsobem vyřízení reklamace může být přiměřená sleva z ceny, doplnění toho, co chybí, nebo oprava. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni Obsah řádně užívat, může uživatel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny. Reklamačním důvodem však nejsou Obsahem nenaplněná subjektivní očekávání uživatele.
6.4. Pokud uživatel není spotřebitelem, má práva z vadného plnění podle příslušných právních předpisů.
6.5. Platforma je závislá na zařízeních a službách třetích stran (například poskytovateli internetového připojení, cloudových služeb apod.). Dostupnost ani kvalitu těchto zařízení a služeb třetích stran provozovatel nemůže ovlivnit. V době jejich selhání či odstávky může být Obsah dočasně nedostupný, aniž by tím uživateli vznikl nárok na jakoukoli náhradu.
7. Vyloučení odpovědnosti
7.1. Žádné ustanovení těchto Podmínek nemá za účel vyloučit ani omezit odpovědnost provozovatele v širším rozsahu, než v jakém nám umožňují právní předpisy.
7.2. Platforma je provozována tak, jak je a jak je k dispozici. Ačkoliv provozovatel dělá vše pro to, aby Platforma fungovala bezchybně a neustále, neposkytuje žádné záruky ohledně způsobilosti Obsahu pro určitý účel a výslovně vylučuje veškerou odpovědnost za kvalitu, přesnost a úplnost Obsahu, jakož i úroveň jeho dostupnosti. Provozovatel také neodpovídá za jakékoliv (nepřímé) ztráty nebo újmy, které uživateli nebo třetí straně vzniknou v souvislosti s užíváním Obsahu a Platformy. Maximální odpovědnost v souhrnu všech vznesených nároků, pokud taková odpovědnost není vyloučena, nesmí překročit výši ceny za Členství, kterou uživatel provozovateli zaplatil v roce bezprostředně předcházejícím vzniku takového nároku. Tento odstavec se nepoužije na spotřebitele.
7.3. Omezení odpovědnosti se nevztahuje na škodu způsobenou úmyslně nebo z hrubé nedbalosti, škodu způsobenou na přirozených právech druhé strany, povinnosti stran zaplatit cenu za Členství a povinnost odškodnění dle tohoto článku.
8. POSKYTOVATEL NEPOSKYTUJE ŽÁDNÉ FINANČNÍ RADY (NOT FINANCIAL ADVISE)
8.1. Obsah slouží výhradně ke vzdělávacím a edukativním účelům. Provozovatel v této souvislosti výslovně prohlašuje, že neposkytuje žádnou investiční službu ani radu ve smyslu zákona č. 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálovém trhu, ve znění pozdějších předpisů.
8.2. Investování na finančních trzích je riziková činnost, která může vést k finančním ztrátám. Případné výnosy či ztráty nezáleží pouze na informacích získaných v rámci Obsahu, ale také na dalších nezávislých faktorech, jako např. předchozích zkušenostech uživatele s finančními trhy, dovednostech, možnostech, znalostech a schopnostech, dále také na situací na trhu a jeho budoucím vývoji. Minulé výnosy realizovaných modelových obchodů nebo algoritmu EliteAlgo jsou pouze informativní a nejsou zárukou výnosů budoucích.
8.3. Pokud se bez ohledu na vše výše uvedené uživatel na základě informací získaných v rámci Obsahu rozhodne zahájit vlastní investiční činnost, poté za svá jednání a investiční rozhodnutí odpovídá výhradně sám, provozovatel za jeho činnost nenese a nemůže nést jakoukoliv odpovědnost.
9. Ochrana osobních údajů
9.1. Při užívání Platformy dochází ke zpracování osobních údajů. Veškeré informace o tomto zpracování jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů dostupných zde.
10. Trvání a ukončení Smlouvy
10.1. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.
10.2. Každá ze stran může Smlouvu vypovědět písemnou výpovědí bez uvedení důvodu. Výpovědní doba končí posledním dnem aktuálního období předplatného. V případě, že žádné předplatné není aktivní, je výpověď účinná okamžikem doručení druhé straně. Zrušení předplatného dle čl. 3.8 má účinky výpovědi Smlouvy.
10.3. Uživatel, který je spotřebitelem, je oprávněn od smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od zpřístupnění Obsahu, a to zasláním písemného oznámení na adresu sídla provozovatele nebo elektronicky e-mailem zaslaným na adresu podpora@eliteways.cz. Při odstoupení je uživatel oprávněn, nikoliv však povinen využít vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy, který je dostupný zde. Pro dodržení lhůty pro odstoupení postačí, pokud je odstoupení před uplynutím této lhůty odesláno. O přijetí odstoupení bude provozovatel uživatel informovat.
10.4. Uživatel však není oprávněn od Smlouvy odstoupit, pokud již provozovatel uživateli na jeho předchozí výslovný souhlas Obsah zcela poskytl před uplynutím lhůty pro odstoupení.
10.5. Provozovatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit pro podstatné porušení smlouvy uživatelem, kterým je zejména:
- Prodlení se zaplacením jakékoliv částky vyúčtované provozovatelem po dobu delší než 7 kalendářních dní
- Užívání Platformy nebo Obsahu v rozporu s těmito Podmínkami a neodstranění tohoto stavu ani na základě výzvy s lhůtou k nápravě v trvání nejméně 7 kalendářních dní
- Porušení jakéhokoliv ustanovení článku 2 těchto Podmínek.
V případě odstoupení podle tohoto odstavce nemá uživatel nárok na vrácení jakýchkoliv již zaplacených částek.
10.6. Provozovatel si dále vyhrazuje právo kdykoliv a bez předchozího upozornění částečně nebo zcela ukončit provoz Platformy, a to podle vlastního uvážení a bez nutnosti zdůvodnění. V takovém případě Smlouva zaniká dnem ukončení poskytování Obsahu.
10.7. Ukončení Smlouvy z jakéhokoliv důvodu nebo jakýmkoliv způsobem nemá vliv na povinnost uživatele zaplatit cenu za veškerý již poskytnutý Obsah a všechny ostatní vyúčtované částky. V případě ukončení Smlouvy z jakéhokoliv důvodu provozovatel uživateli nebude vracet žádné již zaplacené částky; to neplatí v případě postupu dle odstavce 10.6, kdy provozovatel uživateli vrátí poměrnou část zaplacené ceny za Členství, která se vztahuje k předplatnému období na dobu po ukončení Smlouvy. Ukončení Smlouvy se dále nedotýká práv a povinností, která strany mají zavazovat i po jejím skončení.
10.8. Veškerá oznámení týkající se ukončení Smlouvy je nutné učinit písemně.
11. Závěrečná ustanovení
11.1. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím Platformy, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku si uživatel nese sám. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. Smlouva včetně těchto Podmínek je archivována v elektronické podobě a na písemnou žádost uživatele bude provozovatelem zaslána na jeho e-mailovou adresu. Za písemnou formu se považuje i výměna e-mailových zpráv s prostým elektronickým podpisem.
11.2. Smlouva včetně těchto Podmínek, jakož i veškeré právní vztahy z ní vyplývající se řídí právním řádem České republiky.
11.3. Neplatnost, neúčinnost, zdánlivost či nevymahatelnost jakékoliv části smlouvy nebo těchto Podmínek nemá vliv na zbývající části Smlouvy nebo těchto Podmínek. Strany se zavazují nahradit jakoukoliv neplatnou, neúčinnou, zdánlivou či nevymahatelnou část smlouvy nebo těchto Podmínek částí platnou, účinnou, nikoliv zdánlivou a vymahatelnou, se stejným obchodním a právním významem do 14 dnů ode dne, kdy obdrží žádost druhé strany.
11.4. Strany se dohodly, že v případě sporů vzniklých ze Smlouvy nebo v souvislosti s ní vyvinou přiměřené úsilí řešit tyto spory vzájemnou dohodou. Veškeré spory vzniklé ze Smlouvy nebo v souvislosti s ní (včetně závazků k náhradě škody vzniklé porušením povinností dle této Smlouvy nebo k vydání bezdůvodného obohacení) budou rozhodovány obecnými soudy České republiky.
11.5. Podle zákona o ochraně spotřebitele má uživatel, který je spotřebitelem, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze Smlouvy. V takovém případě je uživatel oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh uživatele, a to v případě, že se spor nepodařilo vyřešit přímo s provozovatelem. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uživatel své právo, které je předmětem sporu, u provozovatele uplatnit poprvé.
11.6. Tyto podmínky a další přílohy Smlouvy je provozovatel oprávněn jednostranně změnit. Provozovatel si dále vyhrazuje právo (nepůjde-li o změnu vyvolanou změnou právních předpisů nebo třetími stranami) změnit podmínky užívání Platformy, platební podmínky a další ustanovení těchto Podmínek. Případnou změnu provozovatel uživateli oznámí prostřednictvím Platformy nebo e-mailem. V případě, že uživatel změnu neodmítne do 1 měsíce ode dne odeslání oznámení, změnu přijímá. V případě, že uživatel změnu ve výše uvedené lhůtě odmítne, zůstávají v účinnosti stávající podmínky a provozovatel může Smlouvu vypovědět s výpovědní dobou končící posledním dnem výše uvedené lhůty, po kterou se uplatní poslední odsouhlasené podmínky.
11.7. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2025.